KILKA SŁÓW O MNIE

Witam wszystkich!

Na początku chciałabym się przedstawić, powiedzieć o czym będzie ten blog.

Mam na imię Dominika, mam rocznikowo 19 lat i jestem z okolic Bydgoszczy. Uczę się w technikum ekonomicznym, chociaż zupełnie mnie to nie interesuje. Teraz zapewne zastanawiasz się po co w takim razie wybrałam tę szkołę, o tym może opowiem kiedyś indziej.
Moim największym zainteresowaniem jest muzyka i siatkówka. Chociaż nic nie robię w tych kierunkach, mam tu na myśli np. śpiew, granie na instrumentach, czy też bycie w drużynie siatkarskiej, tak czy siak kocham to. Bez muzyki raczej długo nie pożyję. W każdej wolnej chwili słucham mojej ulubionej playlisty czy albumu, jestem już uzależniona. Co do siatkówki, było to moje pierwsze poważne zainteresowanie. Zaczęło się w 2013 roku, w czerwcu. Mecze siatkówki są dla mnie czymś wspaniałym, ta gra, emocje, wylane łzy- coś co kocham.
Kolejnym moim zainteresowaniem jest język angielski, uczenie się tego języka sprawia mi ogromną przyjemność. Pewnie dzięki fascynacji Stanami Zjednoczonymi tak bardzo lubię ten język. Moim największym marzeniem od małego był wyjazd do USA, dlatego.

Bloga zawsze chciałam założyć. Już kilka razy się za to zabierałam, ale zawsze później coś mnie odrzucało. Teraz moim zdaniem jest odpowiedni moment na zmianę w moim życiu, dlatego postanowiłam w końcu to zrobić. 

Na moim blogu znajdziecie przeróżne rzeczy, Przemyślenia czy też zwykłe codzienne życie, będę dzielić się z wami moimi pasjami, przygodami i innymi 

Na razie to na tyle. Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej i będziecie poświęcać swoje wolne chwile na zajrzenie tutaj. Jeżeli chcesz być na bieżąco, gorąco zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.

Do zobaczenia w następnym poście!


instagram: cutevmuffin
snapchat: resoviaq

Komentarze