TOP 5 ULUBIONYCH PIOSENEK

Dzisiaj przychodzę do Was z zestawieniem pięciu moich ulubionych piosenek.
Te piosenki już od dłuższego czasu goszczą w moim sercu. Jeśli chcę właśnie coś posłuchać, zaczynam najpierw od nich.
Każdy utwór jest zupełnie inny, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Na końcu posta podam moją nazwę na spotify, jeśli ktoś chciał zobaczyć moje playlisty ;)
Zacznę od miejsca ostatniego:

5. LANY 'pink skies'


4. Billie Eilish 'Six Feet Under'

3. Neele Ternes 'Dad #heimkommen version'

 2. Shawn Mendes 'Hold On'

 1. All Time Low 'Therapy'

"Therapy" jak dla mnie jest najlepszą piosenką kiedykolwiek słyszałam. Wyraża tyle emocji, aż to jest nie do opisania.
Jeśli ktoś jeszcze nie wie, to ta piosenka jest o bracie Alexa (członka zespołu), który popełnił samobójstwo, gdy był w szkole średniej.
Piosenka pokazuje wszystkie emocje jakie były w Alexie. Był zły na brata, że tak postąpił ale i tak tęskni za nim i bardzo go kocha.

W wywiadzie dla Teen TV Alex powiedział:
“Therapy” is about every kids' nightmare. When people are telling you to get help, but all you really want it a hug.

To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że podobał Wam się ten post. 
Dajcie mi znać w komentarzach co sądzicie o tych piosenkach i jeśli macie ochotę zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco.
Dziękuję każdemu kto postanowił poświęcić chwilę swojego czasu, aby tu wpaść!

Miłego dnia!

instagram: cutevmuffin
snapchat: resoviaq
spotify: domisnowa

Komentarze

Prześlij komentarz