MUZYKA NA ZŁY HUMOR

Witam wszystkich!

Dzisiaj, odkąd się obudziłam wpadłam na pomysł zestawienia piosenek, które są dla mnie uspokajające, przy nich mogę się wyciszyć, pomyśleć o życiu i przemyśleć ważniejsze sprawy.
Przechodzę teraz trudny czas, codziennie czuję się źle i tylko muzyka w tym mi pomaga.  I pomyślałam o znalezieniu utworów, które można słuchać, gdy jest nam źle. Jakiś tydzień temu założyłam nową playlistę na spotify i gromadzę właśnie tam takie piosenki.
Cztery piosenki to covery znanych kawałków, które bardziej podobają mi się niż oryginale audio.
Chyba najlepiej będzie, jeśli zrobię z tego "top 10"
W takim razie zaczynam od ostatniego miejsca!

10. Tom Odell "Another Love"



9. The Mayries "Rockabye"


8. Hamilton "Don't Dream It's Over"



7. Hamilton "Heroes"



6. Ed Sheeran "How Would You Feel (Paean)



5. Calum Scott "Dancing On My Own"



4. Ed Sheeran "Tenerife Sea"



3. James Blunt "1973"



2. Daniela Andrade & New Heights "Just Give Me a Reason"



1. Tom Odell "Magnetised"


Jeśli chcecie więcej takich piosenek zapraszam na spotify, tam znajdziecie moją playliste!



Co Wy sądzicie o tych piosenkach? Podobają się Wam? Może też macie takie playlisty?


instagram: cutevmuffin
snapchat: resoviaq

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej! Daj znać jak się czujesz za jakiś czas. Nie chcę pisać, że będzie dobrze, bo nawet nie znam twojej sytuacji. Ale po burzy zawsze wychodzi słońce nie?
    Co do piosenek to znam i najbardziej lubię Tenerife sea <3
    Trzymaj się!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze, zobaczysz :)
    Ja uwielbiam 8 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory gdy miałam zły humor, słuchałam jeszcze bardziej przygnębiającej muzyki. Teraz zmieniłam strategię- puszczam sobie wtedy wesołe kawałki, które polepszają moje samopoczucie. Polecam!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słucham raczej takich piosenek, ale fajny pomysł aby zrobić sobie playlisty dobierając piosenki do nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj, że po każdej burzy wychodzi słonce! Także głowa do góry. Jest czas zły, ale on minie :) Grunt, to abyś była silna i wierzyła, że uda Ci się z tego wyjść! Bo uda, prawda? :*
    Kawałki chętnie przesłucham, ale muszę zrobić to jutro bo obecnie dopadły mnie godziny nocne :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że każdy z nas ma taką playlistę na gorsze dni.
    Mam nadzieję, że już u Ciebie lepiej :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowany do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz