TURECKIE 'SŁODKIE KŁAMSTEWKA'

Witam wszystkich!

'Słodkie kłamstewka' serial znany prawie każdemu. Hit amerykańskiej telewizji, od lat cieszy się ogromną popularnością. Nie wiem czy wszyscy o tym wiedzą, ale powstała turecka wersja Pretty Little Liars. Turcja wpadła na pomysł, aby nakręcić serial o tej samej tematyce, który jest na podstawie serii książek napisanych przez Sarę Shepard.


Oryginalny tytuł: Tatlı Küçük Yalancılar
Liczba odcinków: 13
Kraj: Turcja
Rok produkcji: 2015
Wyprodukowany przez: O3 Turkey Medya
Reżyseria: Cem Karcı
Producent: Onur Güvenatam
Muzyka: Sertab Erener


Aslı, Ebru, Selin, Hande i Açelya są pięcioma bliskimi przyjaciółkami, które mieszkają w tym samym sąsiedztwie i chodzą do tej samej szkoły. Chcą spędzić razem wieczór oglądając film w wielkim domu. Jednak przewodząca w grupie Açelya znika bez żadnych wieści i nikt nic o niej nie wie. Po zniknięciu Açelya, grupa rozpada się aby zapomnieć o tych wydarzeniach. 
Rok później dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od tajemniczej postaci określającej się jako "A", która grozi im, że ujawni ich najskrytsze sekrety, w tym te, o których ich zdaniem tylko Açelya wiedziała. Stare przyjaciółki wracają, gdy tylko zaczynają otrzymywać wiadomości od "A". Na początku myślą, że jest to Açelya, która wysyła im te wiadomości, jednak wkrótce ciało Açelya zostaje odnalezione pogrzebane na jej podwórzu. Dziewczyny zdają sobie więc sprawę, że jest ktoś jeszcze, kto chce zrujnować ich życie. 
Podczas gdy próbują dowiedzieć się tożsamości tajemniczego "A", rozwiązują jednocześnie swoje własne problemy.

OBSADA: 




   Bensu Soral
- Aslı Metiner
    jako Aria



















   Dilan Çiçek Deniz
 - Ebru
   jako Emily



















   Büşra Develi
 - Selin Güçlü 
   jako Spencer

















  Melisa Şenolsun
- Hande Yılmaz
   jako Hanna


















   Beste Kökdemir
- Açelya Ademoğlu 
  jako Alison
















   Burak Deniz
 - Toprak Kaynak 
   jako Toby



















ŞükrüÖzyıldız
 - Eren Üser
  jako Ezra



















 Mehmet Ozan      Dolunay
- Baris
  jako Caleb




 Merve Çağıran
 - Janset Kaynak
jako Jenna 
   


 Zagraniczni fani są wniebowzięci, bo turecka wersja jest ponoć sto razy lepsza od oryginału. Trzyma w napięciu, nie denerwuje niewyjaśnionymi wątkami, wszystko jest logiczne i spójne. Nawet Ci najtwardsi fani Pretty Little Liars przyznają, że wersja turecka jest o niebo lepsza i ma wszystko to czego nie ma amerykańskie "PLL".

Ja, jak na razie widziałam tylko jeden odcinek, który mnie naprawdę zachwycił. Był pełen emocji, chociaż to dopiero początek tajemniczej produkcji. Tureckie intro jest o wiele lepsze od amerykańskiej wersji, ma świetną muzykę i jest po prostu cudowne!

Serial ten można obejrzeć z napisami PL na facebooku na profilu grupy TURECKA SERIALOMANIA.


Oglądał ktoś turecką wersję? Co sądzicie o aktorach?

Komentarze

  1. Uwielbiam tureckie seriale! Musze obejrzeć i ten! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial akurat nie jest w moim gatunku, aczkolwiek polecę go koleżance ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo musze obejrzec,bo wlasnie szukam czegoś fajnego:)
    Zapraszam do obserwacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam ale bardzo mnie zaciekawił ten serial! Myślę, że w wolnej chwili go obejrzę
    na pewno jest to serial dla mnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serialomaniaczka z ciebie niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo nie słyszałam o nim :D
    Ale chyba obejrze bo mnie zaciekawił :D

    Odwdzięczam sie za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o nim. Ale z chęcią bym obejrzała! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te aktorki są przepiękne!
    Słyszałam o amerykańskiej wersji, ale nigdy nie miałam okazji jej oglądać. Z turecką spotykam się pierwszy raz. Z przyjemnością obejrzałabym jedno i drugie dla chociażby samego porównania. Oprócz tego tureckie seriale w ostatnim czasie zaczynają wchodzić na rynek, a ludziom się to naprawdę podoba! :)

    Pozdrawiam,
    http://adraasteja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat nie ogladam seriali ale aktorki dobrali boskie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mam czasu na takie produkcje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przekonują mnie te tureckie produkcje, chociaż bardzo zaskoczyło mnie to, że wiele osób uważa, że ta wersja jest lepsza, niż oryginalna ;p
    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowe aktorki dobrali:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktorki przepiękne! W wolnej chwili obejrzę, by porównać z 'oryginałem' :D
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten serial :))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam PLL <3! ale jakoś ten turecki mnie nie zaciekawił wolę jednak orginał :)!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę! Serio są w takiej wersji?! Postać Alison chyba trochę się nie udała jeśli chodzi o podobieństwo... :D
    Uwielbiam pierwsze 2 sezony! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęłam kiedyś oglądać ten serial i jest świetny. Fajnie, że powstał turecki serial.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe..
    Może obejrzę (:
    http://laurie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe! :D
    Bardzo podoba mi się sposób, w jaki prowadzisz bloga :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Selin i Topraka :D Serial świetny, ale nic nie dorówna PLL :)
    Ściskam,
    HH

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam wcześniej o tej tureckiej wersji. Wydaje się bardzo ciekawa.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja siostra jest fanką tego serialu :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubie ani brazylijskich ani tureckich serialu, ale ten mnie o dziwo zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem fanką PLL, ale o tureckiej wersji jeszcze nie słyszałam. Może się skuszę i obejrzę parę odcinków. Dzięki za info. :)
    Spodobał mi się Twój blog, więc go zaobserwowałam. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz